This documentation is built and maintained by the Flireo AI team to help you create, launch, and scale intelligent phone agents. Access the dashboard here.
curl --location --request GET 'https://api.flireo.nl/v1/calls/' \
--header 'Authorization: Bearer <token>'
{
"call_id": "2c6b4183-22d4-4f0e-8101-283e3fcd48df",
"assistant_id": "15873d11-6074-41a6-beec-2cc593baf5e1",
"contact_id": null,
"user_id": "3935e66f-ac3d-466f-a15b-a2ad22161cdc",
"org_id": null,
"start_time": "2025-08-27T07:14:13.949",
"end_time": "2025-08-27T07:14:55.881",
"call_status": "ringing",
"ended_reason": "customer-ended-call",
"call_duration_seconds": 42,
"call_duration_minutes": 0,
"call_date": "2025-08-27",
"call_type": "inboundPhoneCall",
"message_type": "end-of-call-report",
"contact_number": "+31623731537",
"recording_url": "https://vapqsrlwmlidfqoenpcw.supabase.co/storage/v1/object/sign/recordings/875573b5-4458-45be-bac2-4d2b869f8297-1756278898400-046058c5-411a-43f1-946a-4c9d2c5c8ddc-mono.mp3?token=eyJraWQiOiJzdG9yYWdlLXVybC1zaWduaW5nLWtleV8xNjI0OTFiZC04OWUxLTRkM2YtYjJjYy00Y2UxYTMwZThmYjAiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ1cmwiOiJyZWNvcmRpbmdzLzg3NTU3M2I1LTQ0NTgtNDViZS1iYWMyLTRkMmI4NjlmODI5Ny0xNzU2Mjc4ODk4NDAwLTA0NjA1OGM1LTQxMWEtNDNmMS05NDZhLTRjOWQyYzVjOGRkYy1tb25vLm1wMyIsImlhdCI6MTc1NjI3ODkwNCwiZXhwIjoxODQyNjc4OTA0fQ.sMx8Y0Hr1zUfLYQOPp5YGYnbgiLGnkQRjBKDFfneZqw",
"stereo_recording_url": "https://vapqsrlwmlidfqoenpcw.supabase.co/storage/v1/object/sign/recordings/875573b5-4458-45be-bac2-4d2b869f8297-1756278898400-046058c5-411a-43f1-946a-4c9d2c5c8ddc-mono.mp3?token=eyJraWQiOiJzdG9yYWdlLXVybC1zaWduaW5nLWtleV8xNjI0OTFiZC04OWUxLTRkM2YtYjJjYy00Y2UxYTMwZThmYjAiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ1cmwiOiJyZWNvcmRpbmdzLzg3NTU3M2I1LTQ0NTgtNDViZS1iYWMyLTRkMmI4NjlmODI5Ny0xNzU2Mjc4ODk4NDAwLTA0NjA1OGM1LTQxMWEtNDNmMS05NDZhLTRjOWQyYzVjOGRkYy1tb25vLm1wMyIsImlhdCI6MTc1NjI3ODkwNCwiZXhwIjoxODQyNjc4OTA0fQ.sMx8Y0Hr1zUfLYQOPp5YGYnbgiLGnkQRjBKDFfneZqw",
"call_summary": "Het spijt me, maar ik kan geen samenvatting maken. De transcriptie van het gesprek en de reden van het gesprek zijn niet meegeleverd.\n\nZodra u de tekst van het gesprek en de reden van het gesprek aanlevert, kan ik een professionele samenvatting voor u maken.",
"analysis_success_evaluation": false,
"transcript": "AI: Goedemorgen, met Julia van Blue Select, hoe kan ik je helpen?\nUser: Zou je een bericht achter kunnen laten?\nAI: Natuurlijk, ik help je graag. Wat wil je dat ik precies doorgeef? 'En voor wie mag ik het bericht achter?'\nUser: Vraag maar of ze mij terug kunnen bellen.\nAI: Top, ik noteer dat ze jou terug moeten bellen. Mag ik voor de zekerheid je naam en eventueel telefoonnummer even? Dan zorg ik dat ze het goed doorkrijgen.\nUser: Mijn naam is Jet, permanente telefoonnummer 0 6 3 7 3 0 7 4 3 2.\nAI: Geef me even\nAI: Geef me even zet het meteen door naar mijn collega's dat Jet graag teruggebeld wil worden. Op 6 77 30 440 32. Er verder nog iets waar ik je mee kan helpen?\n",
"analysis_structured_data": {
"call_id": null,
"action_items": [],
"call_summary": "",
"call_end_time": null,
"customer_tone": "neutral",
"customer_needs": [],
"call_start_time": null,
"customer_issues": [],
"customer_emotion": "neutral",
"agent_performance": {
"overall_rating": "unknown",
"adherence_to_script": "unknown",
"empathy_demonstrated": "unknown",
"communication_clarity": "unknown",
"problem_solving_effectiveness": "unknown"
},
"call_ended_reason": "",
"customer_sentiment": "unknown",
"escalation_required": false,
"call_duration_seconds": null,
"product_or_service_mentioned": []
}
}